Zgłoś sprawę przez iMieszkaniec.pl!

Od maja mieszkańcy SM Wrocław-Południe mają do dyspozycji unikatowy w Polsce system komunikacji iMieszkaniec.pl. Ci, którzy już się w nim zarejestrowali, przyznają, że to ogromne ułatwienie. Dlaczego? Bo nie muszą wychodzić z domu, żeby załatwić sprawę w spółdzielni. Nawet nie muszą dzwonić, bo wystarczy kilka kliknięć na smartfonie lub komputerze, żeby zgłoszony przez nich temat został przekazany do realizacji.

Przekonał się o tym Adam Kawer, mieszkaniec ulicy Krynickiej. O tworzonym przez swoją spółdzielnię narzędziu komunikacyjnym dowiedział się dwa lata wcześniej i – jak przyznaje – już wtedy się nim zainteresował. Pan Adam chętnie korzysta z różnych aplikacji na swoim smartfonie, bo dzięki nim wiele spraw załatwia szybciej i sprawniej. Ma 28 lat, intensywny tryb pracy i ceni wszelkie rozwiązania, które ułatwiają życie.  Dlatego, jak tylko się dowiedział, że iMieszkaniec.pl już ruszył, od razu się w nim zarejestrował. Od tego czasu czterokrotnie kontaktował się ze spółdzielnią i za każdym razem był zadowolony z przebiegu zgłoszenia. – Wszystkie te sprawy zostały załatwione praktycznie w ciągu jednej doby – mówi Adam Kawer. – To 3-4 razy szybciej, niż w przypadku realizacji zgłoszenia tradycyjną drogą. Z perspektywy mieszkańca mogę powiedzieć, że ta aplikacja bardzo przyśpiesza rozwiązywanie problemów. Kiedy zgłosiłem brak światła na mojej klatce schodowej, na drugi dzień już wszystko działało. Ostatnio wysłałem zgłoszenie o zapowietrzonych grzejnikach i mój problem został rozwiązany w ciągu 24 godzin – dodaje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *